Wednesday, August 27, 2008

Sincerely 'Fro Me to You - The One Where I'm Naked

Kristen from We Are THAT Family operates this great Blog Carnival.
To view my entire archives of Sincerely 'Fro posts, click here.

Yep. That's me and my 7 year old boobies. And we're naked. I was exactly Olivia's age in this photo and where I come from, we don't do non-essentials like sunscreen or shirts.

This day is so vivid in my mind; it could have happened yesterday. We were moving from Florida to Dallas, TX and this was our going away party. It was held at a public park and there were lots of trees that I climbed on and damn, it was hot. Folks of the male persuasion were shirtless and I wanted to be, too. What? It was hot. I remember the kids were playing with water - water balloons, water guns, something like that. My shorts were soaked and I wanted to take those off, too.
Unfortunately for you - my Sincerely 'Fro readers - my mother had the sense to make me leave them on.

Thanks for paying me a visit - please scroll down for a special handmade card giveaway!

19 comments:

We are THAT Family said...

Ha! I was sort of afraid to click thru on your title! Love the picture. I did stuff like that all the time-total tomboy. My 8 year old would DIE a slow death if she ever thought of taking her shirt off. She's very modest and prissy :D

Happy Mommy said...

Look at that tan! I have 3 children the first 2 are boys and the baby is a girl, she has a hard time understanding why she can't go shirtless....

Muthering Heights said...

LOL, those are some crazy tan lines!

Tammy said...

Whoooo weeeeee. That is very funny!

Thanks for sharing that with the entire internet! :-)

P.S. He loves you... said...

How times have changed!
Now our girls would fall over in embaressment. Back then it was nothing to think of now with the media it's different.

Ramblings of Kimberly said...

Funny I do have a very similar picture of me. Ahhh...the awesomeness of living in places where the weather is well..HOT! You look adorable by the way!

Crayl said...

Your tan is amazing. I am glad your mother made you keep your shorts on.:)

proudgrits11 said...

Yeah, I was more of the prissy type. I'd have wanted to keep my shirt on just cuz it matched the shoes. Heehee. I love the tan lines, though. And being a FL native who relocated to AZ, I can relate to the heat. It's unusual for my boy to be WEARING clothes. I think people get sick of his naked pics!!
I have so many ideas for 'Fro Thursdays now--thanks to all you ladies!! Gotta keep digging thru those old pics...
-T

Amy-littletoesandcheerios said...

I used to get such tan lines as a kid my butt would still look snow white at Christmas.

Valarie said...

Its good to see that even our mothers loved to take pictures that captured the moment. Mothers don't ya love them. :)

Shauna said...

hilarious!

a Tonggu Momma said...

Oh. Wow. And here I thought my wet white shorts were bad. :) This is hysterical. And I'll bet my daughter the Tongginator has a similar moment sometime in these next few years.

jennifer said...

You are the bravest blogger I know.

BRAVE.

I guess telling you that you have a tan line would be redundant.

:)

Jen

marky said...

We did that too! I think about age 8 my mom started making us wear our shirts..

D... said...

I was wondering what on earth I'd see with your Naked tag line. ;) Look at those tan lines! You are certainly a brave woman. ;)

Cheri-Beri said...

LOL!!! My husband even LOL-ed, too. Hilarious my friend. I need to get over to my parents and find some more childhood 'fro pictures.

Alexia said...

With those tan lines, I'm sure nobody noticed you were shirtless LOL

The Fritz Facts said...

That is to funny! I think my mom has pictures of me like that too, but she swears she is saving them for blackmail.

CanCan said...

I always wanted to be one of the boys, too. I only did overalls without a shirt though. I was shy. :)